Sote ja vaikuttaminen -koulutus Kotkassa la 23.9.

KUTSU KOULUTUKSEEN

Hyvä kymenlaaksolainen vasemmistoliiton luottamushenkilö. Onnea valtuuston valinnasta, varalle pääsystä tai luottamushenkilöpaikasta. Kiitos Vasemmistoliiton hyvästä kuntavaalituloksesta kuuluu kuntavaaliehdokkaille ja vaalityössä mukana olleille. Jatketaan työtä oikeudenmukaisen ja tasa-arvoisen Suomen rakentamista valtuustoissa ja lautakunnissa.

Vasemmistoliiton ja Kansan Sivistystyön Liiton (KSL) sote- ja maakunta-aiheinen koulutustilaisuus pidetään Kotkan valtuustosalissa (Kustaankatu 2) lauantaina 23.9. klo. 13.00 – 17.00. TERVETULOA!

Osallistujille korvataan matkakulut ja tarjotaan pullakahvit. Ruokailumahdollisuus omakustanteisesti klo. 12.00. Koulutustilaisuus on tarkoitettu ensisijaisesti kunnallisille ja maakunnallisille luottamushenkilöille sekä piirihallitukselle.

ILMOITTAUDU netissä https://goo.gl/forms/sW5yfFdaXY3gbWyo1 tai toiminnanjohtajalle sähköpostitse jaakko.turunen(at)vasemmisto.fi viimeistään 20.9. mennessä.

Ohjelma:

12.00 Ruokailu (omakustanne)
Ruokailu  Tai Hingiin -ravintolassa (Kirkkokatu 9,  48100 Kotka).
13.00 Tervetuloa
13.15 Vasemmistoliitto kuntapolitiikassa – keskustelu