Tau­ria-Hut­tu­nen jat­kaa pii­rin pu­heen­joh­ta­ja­na

Kaakkois-Suomen Vasemmistoliitto ry piti sääntömääräisen syyspiirikokouksen Kouvolassa. Kokouksessa valittiin piirille puheenjohtajisto ja piirihallitus työntäyteiselle vaali- ja puoluekokousvuodelle 2019.

Vasemmalta: Markus Åkerlund, Arja Tauria-Huttunen ja Jesse Ojala.

Piirin puheenjohtajana jatkaa kotkalainen työvalmentaja Arja Tauria-Huttunen. Uudeksi 1. varapuheenjohtajaksi valittiin pieksämäkeläinen Markus Åkerlund ja 2.toisena varapuheenjohtana jatkaa kotkalainen Jesse Ojala.

Kaakkois-Suomen vasemmistoliiton piirihallitukseen valittiin Janika Kosunen Kouvolasta, Tuula Rantamo Kouvolasta, Suvi Silvala Kotkasta, Petri Pekkola Kotkasta, Sonja Heiskanen Kotkasta, Timo Mykrä Imatralta, Juha Rautio Rautjärveltä, Atte Kilpinen Mikkelistä, Jussi Koponen Savonlinnasta ja Heidi Vättö Lappeeenrannasta.

Varajäseniksi valittiin Riku Ruohoniemi Kouvolasta, Juhani Lahtinen Imatralta, Esa Valkonen Savonlinnasta, Jarkko Turkulainen Luumäeltä ja Sanni Salopuro Kotkasta.

Lisätiedot:

Arja Tauria-Huttunen