Li An­ders­son kier­rok­sel­la Kaak­kois-Suo­mes­sa 28. – 29.3.

Vasemmistoliiton puheenjohtaja, kansanedustaja Li Andersson saapuu Kaakkois-Suomeen rakentamaan oikeudenmukaista ja välittävää Suomea to-pe 28. – 29.3.2019. Tule tapaamaan Litä ja kansanedustajaehdokkaitamme.

TO 28.3.

klo. 10.00 – 11.00. Aamupala Lin kanssa EspressoHouse Kotka (Pasaati -kauppakeskus, Keskuskatu 10). Kaakkois-Suomen Vasemmistoliitto tarjoaa aamupalan 50 ensimmäiselle.

klo. 12.00 – 13.00. Tule tapaamaan Litä ja kansanedustajaehdokkaita Kouvolaan kauppakeskus Valtariin (Tervasharjunkatu 1, Kuusankoski).

klo. 16.30 – 17.30. Tule tapaamaan Litä ja kansanedustajaehdokkaita Lappeenrantaan Cafe Kristiinaan (Kaivokatu 5, Lappeenranta). Kahvitarjoilu!

klo. 18.00 – 19.00. Tule tapaamaan Litä ja kansanedustajaehdokkaita Imatralle konditoria Imatrankoskeen (Koskenparras 8, Imatra). Kahvitarjoilu!

PE 29.3.

klo. 9.30 – 12.00. Tervetuloa keskustelemaan eduskuntavaalien teemoista ja ajankohtaisista asioista Savonlinnan pääkirjasto Joeliin (Asemantie 5). Paikalla eduskuntavaaliehdokkaita sekä Vasemmistoliiton puheenjohtaja Li Andersson noin klo 10-11. Tarjolla Sauli Kekin hernekeittoa. Sisällä kirjastossa kahvia ja pullaa.

klo. 13.00 – 14.00. Tule tapaamaan Litä ja kansanedustajaehdokkaita Mikkeliin Ramin Konditoriaan (Porrassalmenkatu 57). Kahvitarjoilu!

klo. 15.30 – 16.30. Tule tapaamaan Litä ja kansanedustajaehdokkaita Pieksämäelle UKKO Bistro & Deli (Tallikankaankatu 3). Kahvitarjoilu!